2017. december 28.

2. - 03.

Hey DJ
Mielőtt eltűntünk volna a pilótával a bulizó tömeg sűrűjében, odasiettem Nataliához. Levakarhatatlan mosollyal méregette arcomat, mely még percekkel később is lángolt.
- Ne mondj semmit! Mindent láttam - tette az asztalra a vacsoránk árát, mire a táskámért nyúltam. Nem engedem, hogy az én kajám is fizesse. Megcsóválta a fejét. - Eszedbe ne jusson fizetni! A vendégem voltál. Most pedig, nyomás és érezd jól magad! Ne várakoztasd meg a lovagod!
- De... - kezdtem volna bele, Nati azonban figyelemre se méltatva ragadta meg a kezem s vonszolt Lewis elé. Legjobb barátnőm ezerwattos vigyorától kis híján leszédültem a tűsarkaimról. A pilótától sem kaptam más reakciót, így már ketten sodortak az ájulás felé. - Gyerünk, fiatalok! Rövid az éjszaka! Holnap korán keltek, nincs idő az álldogálásra!
- Natalia, elég! - pirítottam rá zavartan, a lány pedig maga elé emelve kezeit oldalgott el tőlünk. Hajamba túrva sóhajtottam egy nagyot. - Ne haragudj... Nati kissé izgága, amit azt hiszem, sosem fog kinőni.
- A barátok már csak ilyenek. Lételemük a védelmezés - legyintett belenyugodva, mintha ez mindennapos szituáció lenne. Nekem egyáltalán nem az. Kínos, vagy nem, de még sosem kerültem ilyen helyzetbe. - Ugye, nem utasítod vissza az ajánlatom emiatt a kis közjáték miatt?
Hevesen megráztam a fejem, a pilóta pedig felbátorodva összekulcsolta ujjainkat és az étterem szórakozóhelye felé húzott. Az üdvrivalgás elkerülhetetlen volt, amint beléptünk a helységbe. Megannyi nő és férfi vett minket körül, ám nem én, hanem Lewis volt a fő attrakció. Szabad kezemmel a versenyző karjába kapaszkodva vészeltem át az autogramosztogatást. Amint a tömeg feloszlani látszott körülöttünk, a bárpulthoz verekedtük magunkat.
- Válassz, amit csak szeretnél - simított végig a karomon, miután elengedte a kezem. Alsó ajkamba harapva nyúltam az itallapért, amin megannyi koktél neve sorakozott. Hogyan fogok ezek közül bármit is kiválasztani? A röviditalokat jobban ismerem. Hosszas lapozgatás után a pilótára emeltem a tekintetem. - Egy Cuba Libre-t szívesen megkóstolnék.
Aprót biccentve intett a pultosnak, majd leadta a rendeléseket. Amíg várakoztunk, Lewis beszélgetést kezdeményezett. Szó esett elsősorban a munkáról, a hobbijaimról és a Nataliával kötött barátságomról. A világbajnok mélybarna íriszei a szám s a szemeim között cikáztak, miközben beszéltem.
Körülbelül fél óra után már egyáltalán nem zavart sőt, kifejezetten élveztem, hogy figyelt rám. Ritkán voltam olyan sráccal, aki ne csak az ágyba bújás miatt kereste volna a társaságom. Ahhoz sem szoktam hozzá, hogy az illető rólam érdeklődjön szinte egész este.
- Úgy érzem, ennyi éppen elég volt belőlem. Mesélj inkább magadról, kérlek - fojtottam Lewis-ba a szót, mire elmosolyodott és belekortyolt a koktéljába, ami az enyémmel ellentétben alkoholmentes volt. - Mit szeretnél tudni?
- Leginkább arra vagyok kíváncsi, hogyan lettél autóversenyző - mondtam, ő pedig meglepetten felvonta a szemöldökét. Összeráncoltam a homlokom. Fogalmam sincs, mi lelte. - Mi a baj?
- A munkádból kifolyólag sem találkoztál a nevemmel? - kérdéssel kérdésre nem illik válaszolni, de ezt valahogy a pilóta figyelmen kívül hagyta. Megráztam a fejem. - Gokartozással kezdtem 8 évesen, amit 7 évvel később követett a formulaautó. Versenyeztem a Brit Formula Renault sorozatában, aztán Formula-3-as és GP2-es pilóta is voltam. 2007 óta erősítem a száguldó cirkuszt, 2013-ban szerződtem a Mercedeshez. Járom a világot és ez egész bulis. Leszámítva az időeltolódásból adódó jetlag-t, illetve az olykor kiszámíthatatlan időjárást.
- Érthető - bólogattam, miközben belekortyoltam az ásványvizembe. Lewis munkája maga a valóra vált álom, némi nehezítéssel. - Gondolom, oda kell figyelnetek az étkezésre és a testedzésre. Az sem hátrány, ha fejben is ott vagytok.
- A legfontosabb a koncentráció - bólintott mosolyogva, én pedig széles vigyorra húzva ajkaimat fülelni kezdtem. A világbajnok felém nyújtotta a jobbját. - Táncolunk?
Az este most fog igazán beindulni!


*

Éjfél előtt nem sokkal hagytuk abba a bulizást. Egy felem sírt, a másik örült ennek. Lábaim olyannyira megfájdultak a magassarkútól és a táncolástól, hogy mezítelen talpakkal vágtam neki a városnak. Nati még a szórakozóhelyen mulatott, így Lewis társaságában lépdeltem a langyos betonon. A forgalom mérsékelt volt, csupán néhány biciklis és autós haladt el mellettünk. A hold magasan pihent az égen, bevilágítva az egész utcát. Ilyen s ehhez hasonló körülmények között öröm sétálni.
A kapualjhoz érve visszavettem a szandálom, majd a pilóta felé sandítottam. Tekintete valósággal lyukat égetett a bőrömön.
- Feljössz? - bukott ki belőlem a kérdés. Eszem ágában sincs semmit se elkapkodni. Most biztosan azt hiszi, máris le akarok feküdni vele! - Úgy értem... Megihatnánk egy teát, vagy ilyesmi...
- Egy ilyen meghívást nem lehet visszautasítani - nevetett, nekem pedig majd' lesült a pofámról a bőr. Magamban morgolódva halásztam elő a kulcsom, aztán fellifteztünk a másodikra. Amint felértünk, kizártam az ajtót s előreengedtem a férfit. - Néhány percig nélkülöznéd a társaságom? Át szeretnék öltözni egy kevésbé flitteres ruhába.
- Menj csak - mosolygott s megválva dzsekijétől, besétált a nappaliba. Sietős léptekkel csaptam magamra a szobám ajtaját, hogy végre belebújhassak a pizsamámba. Kellemes viselet volt a burgundi ruha, de egy idő után zavart a sok-sok flitter. Egy alapos test- és kézhidratálást követően a lakás egyetlen normális méretű szobájába, vagyis a nappaliba robogtam. Lewis az ablaknál állva kémlelte a várost. Halkan odasurrantam mellé, majd beletúrtam a hajamba. - Remélem, nem várattalak meg. Siettem, ahogy tudtam.
Miután alaposan végigmért, mélybarna íriszei az arcomon időztek tovább. Zavartan pislogva hátráltam ki a helységből, a konyha felé véve az irányt. Ez se vall rám! Kezdek becsavarodni! Elővettem két bögrét, egy-egy teafiltert és egy egész citromot. A vizet langyosra felmelegítve töltöttem a mintás poharakba; a sajátomba erdei gyümölcsös filtert kezdtem el áztatni.
- Ne haragudj, amiért zavarba hoztalak az imént - ült le mellém a pilóta, magához húzva a bögréjét és a még száraz filtert. Apró mosolyra húzva ajkaimat, megcsóváltam a fejem. - Te ne haragudj, amiért faképnél hagytalak az imént.
S mintha mi sem történt volna a nappaliban, ugyanott folytattuk a beszélgetést, ahol a bárban hagytuk abba a táncolás előtt. Virrasztanunk azonban nem sokáig lehetett, hiszen mind a kettőnket várt a Ring reggel. Egy taxirendelést követően elköszöntünk egymástól; arcom azóta is ég a puszijától, amit közvetlen a szám sarkába kaptam. Hajamat a fejem tetejére kötve fogat mostam, majd bebújtam az ágyba és azon nyomban álomba is szenderültem.

Sziasztok!
Meg is érkeztem a folytatással, aminek a második fele kissé döcögősen ment, de végül sikerült összehozni😊 Köszönöm az előző részhez érkezett 4 kommentárt - Petra, Vivian Leite, BellaLili és soradahl💜! Idén már nem biztos, hogy szolgálok új résszel, így ezúton kívánok mindenki boldog új évet💕! Remélem, nagyszerű évetek lesz😉! További jó éjszakát és kellemes pihenést kívánok💖! Pusszpáá evribádii,
Macy

4 megjegyzés:

  1. Szia Macy!

    Alig vártam a történet folytatását, és nem csalódtam. Imádtam. Imádtam, ahogy alakítottad az estét. Nem egyből csaptál a dolgok közepébe, ha érted mire gondolok, hanem felépítesz egy olyan kapcsolatot, ami a mai világban ritkaság. Legalábbis szerintem. Aztán lehet megcáfolsz. Na mindegy, a lényeg hogy nagyon tetszik merre halad a sztori, várom a folytatást!

    Neked is boldog új évet, sikeres írást és sok-sok olvasót kívánok! :)

    Vivian Leite

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Vivian!

      Örülök, hogy ez a rész is ennyire tetszett ♥! Igen, szerintem is ritkaság ez a fajta közeledés, vagy nem is tudom, hogyan fejezzem ki :) Manapság csak belecsapnak a lecsóba, mindenféle ismerkedés nélkül és nekem ez valahogy nem tetszik :/

      Nagyon szépen köszönöm az egész éves támogatásod ♥! Jókívánságaidat viszont kívánom ♥!

      Love Ya,
      Mace

      Törlés
  2. Ihletben gazdag boldog új évet!
    Jövőre is láss el minket ilyen részekkel��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Petra!

      Nagyon szépen köszönöm a támogatásod ♥! Eszméletlenül jól esik ♥ Igyekszem :)

      Neked is boldog új évet, drága ;)

      Love Ya,
      Mace

      Törlés